34TANBUL Kızıma 47 kilo ile hamile kaldım 15 haftalıkken hareketlerini hissetmeye başladım doktorum zayıf olduğum için hissetmemin çok normal olduğunu söyledi . Şimdi oğluma hamileyim yine 47 kiloyla hamile kaldım ilk 3 ay 45 kiloya düşmüştüm yine 15 haftalıkken de oğlumun hareketlerini hissetmeye başladım normal dedi doktorum . Şu an 19 haftalığız gece daha çok hissediyorum hareketlerini .