Ecemmsavas özel değil, tüp bebek ile oldu, ilk üç ay sürekli kanamam oldu, tam bitti derken ağır bi covid geçirdim, covid de bitti derken plasentamın rahimağzına bitişik yerleştiğini öğrendim..hep kaybetme korkusuyla bi türlü bağ kuramadım bebekle, şükür 32.haftaya geldik, plasentam da yukarı çıktı 🙏 o yüzden ancak yapabildim böyle bir anıyı ☺️