Deryaguze hayiiiir. Benim ilk 3 ayda istihasizligim yoktu aksine cok yiyordum ama asiri halsiz ve hep uyuyordum ve belim adet olacakmis gibi agrirdi. Dr ilk 3 ay bitince gececek dedi ve gercektende tam 13 hafta bitiminde oyle bi ferahlama geldiki hic biseyim kalmadi.taaaki son aya kadar. Simdi cok sukur son aydayim ama ayni ilk aylar gibi halsizlik hep uyumak olmus yine ve +istihasizlamisim😒