30+5 şans eseri sağ böbreğimde büyüme,taş ve sıvı birikmesi olduğunu öğrendim. Ağrılarımın sebebini çok şükür anlayabildiler. Doktorlar 38.hafta doğumu gerçekleştirmek zorundayız dediler. 10 gün sonra da mesaneden girip tel takılabilirmiş. Benim gibi yaşayanlar var mı? Ağrıların hafiflemesi için ne önerebilirsiniz?