GizemAlkan Hanımlar, yenidoğan hastane setleri için hangi markayı aldınız hangi markalardan memnun kaldınız hangi markaları beğenmediniz lütfen fiyatlarıyla paylaşabilirmisinizz.
Deletedmom_43 GizemAlkan Ben kutulu set almadım pahalı buldum onları. LCW’den tam zıbın takımı aldım 4-5 tane bol bol yetti. Zaten 0-1 ay oluyor onlar tez küçülüyor. Memnun kaldım fiyat/performans açısından.
Usnac1995 Şuan yeni doğan 4 tane 5 li set, 3 tanede tulum var heves edip aldım hep. Acaba diyprum bunlar fazla gelir hiç almasam mı set. Varmı deneyimi olan
GizemAlkan Usnac1995 eltimle konuluyordum bu konuyu 2 tane almakta fayda var demiştii çünkü bebek kusuyor filan illaki batıyor demiştii mantıklı geldi 2 yada 3 takım almak iyi olur gerçektenn kusar sıçar kan olur filan ne biliyimm bende şuan kumaşı kalitesi ve fiyatı araştırmasındayımm. yani sadece aa bu çok güzelmiş diyip almamak gerek kumaşının kaliteside çok önemlii. Bu yüzden böyle bir başlık açayım dedimm
Usnac1995 GizemAlkan evet işte herkes 3-6 ay alın diyor ama bence onunda üstüne yakışması lazım yazık çocuuma :) o yüzden almıştım set ve tulum ama annemde diyor 10lu setlerden alalım oda 300 tl falan , gerek varmı ki diyorum
gamzebngaa_dmr Usnac1995 gerek yok bir tane 10 lu al 2 3 tane 5 li al yeterli hatta 5 li falanda alma alt üst takım al küçük daha iyi bide tulum al ben öyle yaptım çokta iyi oldu 10 lu set olarak gereksiz şeyler var içinde o yüzden bir tane yeterli zaten
Usnac1995 gamzebngaa_dmr şuan o 5li takımlardan 4 tane var zaten. 4 tane de tulum var ama minicik değil yine 1-2 ay kullanırız diye düşünüyorum bence bunlar bile yeterli. Hiç hastane çıkışı seti almiyim ozaman. Güzel uygun bir de battaniye alırım
gamzebngaa_dmr Usnac1995 zıbın atletler olur ya onlardan her ay için bir kaça tane al çok işine yarayacak ben ilk bebeğimden biliyorum ikinci bebeğim içinde aynı şeyi yaptım o zibinlardan bol bol aldım çünkü sürekli altları kirleniyor bulaşıyor kusuyorlar çok lazım oluyor