Yasemindemirtas bende 23 haftamdayım 3 gün doğru düzgün hiç hareket etmedi kımıldıyor gibi ama emin değilim doktor yarın da hissetmezsen gel dedi ben çikolataya abandım ve bebeğin sevdiği şeyler oluyor onları yiyince coşuyor çikolata yedim olmadı yürüdüm olmadı en son canım bişry istedi yedim sağlamda bi tekme yedim korkma doktor bana tüm gün oynamayabilir demişti normalmiş