Svlnrayvz Benim huzursuz bacak sendromum var önceden çok az rahatsız ederdi hamile kaldığımdan beri her gece aklımı çıkaracak şekilde rahatsız ediyor sizinde böyle sorununuz var mı ? Doktora gittim Emzirmen bittikten sonra tedavi başlayabiliriz dedi 🥲
Deletedmom73711 Svlnrayvz Magnezyum kullanıyorum, maden suyu, yoğurt, muz tüketiyorum ama yok bana mısın demiyor. Sağa sola dönmekten doğru düzgün dalamıyorum, bacağımın keyfini bekliyorum😂
Melos90 Svlnrayvz bende var ama hiç doktora gitmedim nasıl tedavisj oluyormuş doğurduktan sonra bende gideyim
Dnzdmr92 Svlnrayvz bnmde var artık sıkıldım sürekli halsizlikten ağrıyan bacaklardan 😏 bazen ağlıyom bebeğime nasıl bakarm die 😏 soğuk su iyi geliyor..
Svlnrayvz Deletedmom73711 tüketmez olur muyum dediklerini bende yiyorum ama aynen dediğin gibi çıldıracak gibi oluyorum hareket etmekten yatakta çarşaf falan kalmıyor
Deletedmom73711 Svlnrayvz Geçmeyince geçmiyor valla, çekeceğiz el mahkum. Bir de bebek büyüdükçe bel ağrılarıda artıyor, kaçıncı haftadasın
Svlnrayvz Melos90 parkinson hastalarına verilen bir ilaç veriliyormuş ama o da Emzirme bittikten sonra verebiliyoruz dedi birde benim ki ırsi annemde de var o ilaç kullanıyor rahat ediyor normalde magnezyum gibi vitamin eksikliği olanlarda da oluyor vitamin ilaçları ile de halledilebiliyor ama benim gibi ırsi olanlar parkinson ilacı kullanıyor ben vitaminlerime baktırdım hepsi iyi dedi
Deletedmom73711 Svlnrayvz Soğuk suyun içine buz atıp ayağını ona sokmak iyi geliyor bir dene istersen
Deletedmom73711 Svlnrayvz Valla ne zaman tutarsa o zaman yapıyorum, genelde iyice uykum gelip yorgun düşene kadar bekliyorum sonra yapıyorum o dindiriyor o arada dalıyorum bari uykuya
Svlnrayvz Deletedmom73711 ben de tam uykuya dalma esnasında oluyor o zaman da çok fazla üşeniyorum kalkıp hareket etmeye doktor kalkıp hareket et demişti ama dediğinizi deneyeceğim
Deletedmom73711 Svlnrayvz O an bari biraz geçiyor hemen uykuya dalıyorum yoksa mümkünatı yok uyuyamıyorum, bence de dene canım inşAllah işe yarar
Fatmaozusta Svlnrayvz merhaba bende de vardı geçtimi bilmiyorum ama eskisi gibi değil biliyorum Bacaklarını nemli tutmaya bak ben vücut spreyli sıkıp yatıyordum ve de demirin kesinlikle düşük olmaması gerekiyor muhtemelen düşüklüğünden şiddeti arttı kesinlikle yatmadan vücut spreyi sıkıp nemlendirmelisin çok geçmiş olsun
Svlnrayvz Fatmaozusta vitaminlerime baktırdım hepsi iyi dedi zaten hamileliğimden dolayı vitamin ilaçları kullanıyorum benimki ırsi galiba annemde de var herkes soğuk su diyor sizin dediğinizi de deneyeceğim çok sağolsun
ztrkk Bende hamilelikten önce de vardı. Hamile kalır kalmaz tekrar şiddetli bir şekilde başladı. Magnezyum da kullanıyorum ama çoğu zaman dayanılmaz şekilde kasılıyor. Masaj falan da fayda etmiyor.