39+4 de gelen mucizem bilen bilir eşim asker sirnakta girev yapiyodu ve hep dua ettim Allahim eşim gelince bende sağ salim dogurayim diye ve Rabbim dualarımı kabul etti esimin geldikten 1 saat sonra başladı sancilarim eşime bisey demedim yol yorgunu uyusun dedim o uyurken ben sancilarimi karşılamaya başladım sakince saat tuttum dogum sancısı mi diye evet yarım saatte 2 sonra 20 dk 2 3 kere derken sıklaştı ve eşimi kaldırdım saat oglen 11.30 du hersey hazırdı zaten annem eşim ben çıktık yola hastane 40 dk uzaktı hemen acile girdim ve beni muayeneye aldılar önce ultrasondan baktılar baş geliş mi diye sonra alttan muayene ettiler 5 cm olmuştu bile beni hemen doğuma hazırlamaya başladılar önce nst ye bağladılar acilin orda 6 kişi vardı oda da damar yolumu açtılar 40 dk nst ye bağlı kaldım saat 1 i geciyodu dogum odasına yani kalacağım odaya aldılar beni üzerimi değiştirdim yatırıp nst ye bağladılar tekrar annem yanımdaydı ve 1 saat sancı çektim kontrole geldiler 8 cm olmuştu annemi dışarı çıkardılar suyum gelmemişti suyumu patlattılar ve hızlandırmak için suni sancı taktılar ve dogum serüveni başladı doktorlar ve ebeler geldi yattığım yatağı dogum yatağına çevirdiler ve sancı geldice ıkınmamı söylediler aç karnına gitmiştim ve sancidan dolayı biraz yorgundum 5 6 kere ıkınma ve kesi sonucu 20.06.2022 15.17 de sağ salim doğurdum 2 tanede yırtığım oldu buraya kadar hersey çok güzeldi Rabbım güç veriyo asıl beni zorlayan şey plasentaydı bi türlü ayrılmadı yapistigi yerden ve karnıma bastırmaya başladılar tam yarım saat 5 dogum daha yapmaya razıydım düşünün artık çektiğimi ama herkeste aynı değilmiş istisna dediler çekeceğim varmis napalim buna da şükür plasenta ayrılmadigi için doktor elini sokup ayırdı ve tam çıkarken patladı sonra benim olması gerekenden fazla kanamam oldu o sırada karnıma bastırmaya devam ederken bi taraftan da icerde parça varmi diye kontrol ettiler sürekli dikişe geçtiler iç dış dikiş attılar yarım saatte o sürdü anlicaginiz neredeyse 1.5 2 saat doğum plasenta ve dikiş oldu odayı temizlediler bebegi sildiler sarıp baş ucumdaki yatağına bıraktılar annem geldi bebegi giydirdi ve ilk o zaman kucağıma alabildim o kadar yorgundum ki çok tutamadım bile daha sonra annem beni temizleyip giydirdi oğlumu aldim tekrar kucağıma ve emzirdim odada biraz dinlendikten sonra beni üst kata başka odaya aldılar odam tek kişilikti doktorlar ebeler o kadar ilgiliydiki dogum sırasında bana o kadar morel verdiler ki Allah razı olsun her saat başı gelip kontrol ettiler 24 saat kontrol altında olacaksınız dediler 1 gun kaldım ertesi günü tekrar kontrole geldiler benim tansiyonum çok düşüktü ve nabzim çok yüksekti oğlumun kafasında dogum sırasında ödem oluşmuştu ve bizi taburcu etmediler oğlumu ultrasona götürdüler bana EKG çektiler değerler normale döndü ve bugün çıktık hastaneden çok şükür iyiyiz oğlum şuan başucumda uyuyor cennet kokulum Rabbım isteyen herkese nasip etsin hepinize dua ettim sancı esnasında sorularınız varsa cevaplayabilirim Rabbim herkese kolay dogum nasip etsin 🤲🌸❤