Ecmel06 bende doğumdan önce sürülür diye biliyordum. Youtube da kağan kocatepe isimli doktoru dinleyince doğumdan sonra kullanmaya karar verdim. Doktor göğüs ucu kremlerinin meme uçlarını uyardığını ve süt kanallarını harekete geçirdiğini, doğumdan sonra kullanılması gerektiğini söyleyince şaşırdım. 34 haftalık gebeyim şimdilik el yapımı doğal zeytinyağlı krem kullanıyorum. Doğum sonrası için de lansinoh markasını düşünüyorum.