Betul06 Arkadaşlar kolay Doğum için bir tarif vardıhint yağı falan yapan oldumu veya bir zararı varmı bilen yazarsa sevinirim 38 haftalığım dört gündür 2cm açıklık var ve sancım çok olmadığı için eve yolluyorlar ağrım çok fazla ama nst te düzensiz çıkıyor tarifi denemek istiyorum ama zararı olur diye de korkuyorum
Hilosko Betul06 bn cesaret edip kullanamazdim kimseye zarar vermez Allah korysun size bi zarari olabilir zarar var yada yok diyemeyiz ilik suya otur sguat yap