hayırlısı ile büyütmek nasip olsun benimde ikizlerim 1 martta 38+0 da doğdular epudural olmuştum karnm çok büyüktü benim 3 gün kaldık hastaneden çıkarken yürüyemedim tekerlikle sandalyede arabaya kadar taşıdılar s,ze tavsiyem bol bol yürüyüş yapın koridorda benim şansım olmadı desteğim yoktu. çok güzel birşey ikiz annesi olmak emzirin bol bol sakın ama sakın kımseyi dinlemeyin vucudunuz ikiz bebeğe ev sahipliği yaptığını biliyor siz ne kadar çok ve sık emzirirseniz sütünüz o kadar çok olur ve bebekleriniz memeye alışır başta zor olucak yorulcaksınız ama sonrası için değer . bu arada kız mı erkek mi ikizleriniz isimleri nedir çok merak ettim güle güle büyüsünler inşallah