Bulucb1709 az önce bu belirtiler yüzünden hastaneden geldim bende 31. Haftadayım önce doktoruma danıştım daha önceden verdiği fitil vardı onu kullanmamı geçmezse hastaneye gitmemi istedi gecmeyince gittik nst çekildi bir sıkıntı çıkmadı çok şükür ama tahlillerimde enfeksiyon vardı o yüzden istirahat ve tekrar fitil kullanmak önerdi tabi sizde durum nasıl olur bilemedim 2 3 saati aşkın bir ağrı ise bir doktora gidip nst çektirmenizi tavsiye ederim