Yesim gozde44 bacım öyle bir sormussun ki 🤣 28. Hafta da kadın doğum doktorunun yaptığı test sonucuna göre vuruluyor 🙏🏻
TazeAnne06 gozde44 kanamam olduğu için 9. Haftamda vurulmuştum diğerini de kan aldılar sonucuna göre 30. Haftamda vuruldum. 9. Haftada şehir hastanesinde 30. Haftamda herhangi bi acile gidebilirsin demişlerdi rastgele gidip vuruldum
Happy-baby gozde44 bizde bugün olduk 28+5 deyiz özel hastane takipliyim 150 tl karşılığında yapıldı aslında amacım devlette yaptırmaktı ama randevu bulmak imkansız 😕
gozde44 Yesim ben özel hastahaneye gidiyorum orada 500 600₺ gibi bir ücret istiyorlar benim aile hekimide yapmayınca sormak istedim devlet hastaneside malum randevu yok 29. Haftaya girdim bu sürede
Yesim gozde44 aaa gitmen lazım ama artık danısmadan randevular açıldı erkenden git olmadı dile getir canım
sumeyrakif gozde44 ücret isteyemezler devlet karşılıyor iğneyi ilk çocuğumda ben de özele gidiyordum ve ücretsiz bi şekilde vurundum
Zuzu04 Özelde 100₺ ye vuruldum 28. Haftada yapılıyor eğer doğumdan sonra bebeğin kan grubu pozitifse bir kere daha yapıyorlar. Ama benim ilk gebeliğimde yapmadılar ikincide oldum
Deletedmom_7 gozde44 15. Haftada özelde oldum düşük riskim vardı. Cuma günü de devlette olacağım 28 hafta oluyorum o zaman tam