Hanımlar dün acile gittin ve alttan muayene oldum. Doktor cihazın sesi çıkmıyor ama bak kalp atışı belli oluyor diyip cihazın ekranını çevirdi kırmızı ve mavi ışık yanıp sönüyordu. Kırmızıyı gösterip bu kalbi dedi. Ama maviyi o an sormayı unuttum ne olduğunu. Mavi ışığın ne olduğunu bilen var mı acaba