Nurayocal bende 34. Haftami bitrdim ve 16 haftaliktan belli bendede oluyor kramp bazen sabah kalktığımda kramp giren yer agriyor topalliyorum ani dönüşlerde kalkışlarda sanci giriyor kasigima doktorum olabilir normal
Maden suyu ic o dengeler demisti canm biraz iyi geliyordu kramplar falan sende ic bence ise yarar mutlaka günlük 1 tane ama sade olcak icine sen kendjn limon falan atarsin meyveli soda icme sade ic evde icine kendin meyve at demsiti doktorum