Busgok aynen oyle bir oglum var bir de kizim olucagi icin cok sevinmistik esimle ama sonradan erkek oldugunu ogrendik aslinda cinsiyet ayrimi yapmiyoruz asla ama insan heves ediyo iste kiz esyalarina bakiyosun fln sonra pat erkek diyolar
Aman sag saglikli olsunda ne olursa olsun.Oglum bir yasina giricek ocak ayinda ve dogdugunda ayaklarinda biraz sorun vardi carpik ayakla dunyaya geldi bir suru tedaviden gecti ameliyat oldu hala terapiye gidiyoruz simdi simdi emeklemeye basladi Allaha cok sukur..