Laleeeeee2020 Merhaba ben 33 haftalik hamileyim. Ama bebek 35 36 haftalik gorunuyor. Ben hangi haftaya göre dogum yaoacagik acaba???
Begumergun Laleeeeee2020 2 hafta normal karşılanıyor ve düzene girelibilir benimde hep 2 gündür önden gidiyor 1 aydır düzelmedi ama
Qwwertyvjh Laleeeeee2020 benim de 2 hafta önden gidiyodu hatta şeker den şüphelendi sonra 1 haftaya düştü şimdi kilosu yine ilerde ama düzeldi baya normale döndü zaman geçtikçe dönebilir
annesinin_beybisi Laleeeeee2020 o değişen birsey . bir dahaki kontrolde haftasinda olabilir yani. son adete göre doğum yapıcaksın.
Ebru-EY Laleeeeee2020 2 hafta önden veya geriden normal diye biliyorum. Normal zamanına göre doğum olur diye duymuştum.