38+1 devlet hastanesine gidiyorum bugün kontrolüm vardı ama çatı muanesi hiç yapmadı ben de sormadım niye yapmadı acaba😬 keşke sorsaydım yapmayanlar var mı? Hafta da bir gel dedi artk sabah erken saate kaç da gitmeliyim hafta da bi gidenler kaç da gidiyor devlet hastanesi?