Haticerdi Merhaba 6haftalık hamileyim belirti olmadığından sürekli tedirgiliğim var siz nasıl hissetmiştiniz Yeni gebelikte hissetmeme endişe ettiriyor sizin fikirleriniz
Gulsurmeli Haticerdi bebeği hissetmek için çok erken bir hafta zaten hissedemezsin. Belirti de herkeste olacak birşey değil, olması kadar olmaması da son derece normal karşılanır.
Deletedmom83940 Haticerdi bebeği hissetmen 20. haftalarda ancak olur şu anda çok küçük belirtiler içinde herkes aynı belirtileri yaşamıyor bazısı 9. ay kusar bazısı 9 ay hiç bi belirti yaşamaz