Duyguuuu Kizlar 28+5 haftalik gebeyim. Karnınız da gaz olduğu zaman aşırı sancı yapiyor mu? Biraz önce doguruyorum sandim da ben 🤔 resmen butun karnimda belimde hissettim sancıyı ta tuvalete gittim boş boş oturdum biraz rahatladım
Sunu Bende 27haftalık hamileyim. Sanırım ayağımı üşüttüm diye emin değilim geçen hafta bende doğum sancısı gibi sancılar çektim. Çok korkmuştum ama bu hafta iyiyim. Sanırım biraz üşütünce direk gaz yüzünden sancı oluyor sende dikkat et
Babyborn Bende de oluyor maalesef ayakları sıcak tutmak lazım ve gaz yapan yiyeceklerdenn uzak durmak lazım.