ramonun_annesi Kızlar 16 haftalık olduk daha cinsiyeti öğrenemedim en son 13 haftalıkken gittim şuan 16 olduk cinsiyet öğrenmeye gidince tatlı bişey yememe gerek varmı yoksa yemiyim mi ?
Deletedmom83940 ramonun_annesi valla bugün bende yedim doktorum öyle bişey yok tamamen bebeğin kendine bağlı dedi
Edabykl ramonun_annesi bende 16.haftamda ogrenmistim visne suyu icip gitmiştim bebek yerinde durmuyodu 😂
Sinemkocak ramonun_annesi bize 14 haftalikken kiz dedi 18 haftalikken gittik cikolata yememe ragmen hicbisey gostermedi kizim bacaklari kapaliydi doktorum hicbisey göremiyorum dedi inşallah kizdir yani 😁
Sedam42 ramonun_annesi devlet hastanesindemi randevu bulamiyorsunuz bide devlet 16 da soyluyormu bazilari soylemiyor diyordu
Edabykl ramonun_annesi mhrs den aliyosaniz tam 16:00 saatlerini bekleyin oyle girin bulursunuz tam o saatte yenileniyo doktor randevuları hergun 16:00 da bakın