Merhaba bugün kontrolüm vardı keseyi daha yeni gördük. Adete göre 6 ultrasona göre geç döllenme 5 haftalığım. Her neyse kesenin yanında baya büyük bir şekilde kanama alanı var doktorum progestan yazdı. Yan etkilerinin baş dönmesi mide bulantısı halsizlik uyku sersemliği falan olduğunu söyledi. Ama fitil olarak alırsan yan etki yaşamazsın dedi. Fitil olarak kullanan var mı gerçekten yan etkisi olmuyor mu merak ediyorum. Kullanan varsa yardımcı olabilir mi ??