Anne1010
Ben sizi anlıyorum erken doğum tehdidi yaşamayan birinin anlamasını beklemeyin. 30 lu haftaları görelim diye ne dualar ediyoruz biz. 30 olunca 34 olsun akciğeri gelişsin diyoruz 38 falan mucize gibi geliyor.
Bende çok görüyorum 38 de doğursam birşey olurmu postlarını. Zaten miadı 37.haftadır 37+1 de doğan bebek normal kabul edilir bunu bilmeden 40 hafta geçirmek tuhaf.
Tubaberen
Umarım herşey yolunda gider. Vaktinde doğum yapıyorsunuz