Geçen hafta doktora gittiğimde bebek görünmemişti yoktu daha. Bu hafta o kadar gergindim ve korkuluydum ki. Ama çok şükür bebeğimi de gördük kalp atışını da duyduk. Allah hepimize hayırlı evlatlar nasip etsin. Hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallaaaah ❤️❤️