Evrem1234 canım beze olmuşmuş normal. Ben 3 aydan beri o iğneyi kullanıyorum aynı şeyler bende de oldu, doktoruma sordum, hemşirelere sordum, beze oluyor dedi o şişmiş dedigin yer aslında beze yani beze de kasinti yapar, sen masajla geçirebilirsin onu. Korkma korkacak bisey degil o🥰 Bana suan başka bir iğne verdiler yaklaşık 20 gündür proluton’ u kullanmıyorum ama hala bezelerim geçmedi ve şuan başka iğneyi yapacak yer bulamıyor hemşireler çünkü heryerim beze o bezelerine dusa girdiğinde masaj yap dedi geçmesi için sende öyle yap