Haticelisa Kızlar ben 40+5 teyim ama karnım düşmedi hala dik duruyo.. boyle olupta normal doğum yapanlar varmı? Yarın kontrolum var suniyle baslıcal buyuk ihtimal doktor herşey normal dedi ama karnım duşmediği için açıkcası endişeliyim normal doğum olurmu?
Haticelisa seren123 ya ne bileyim cevredekiler duşmemiş daha var diyor oyuzden ister istemez bi acebamı dedim cunkı kendi ablamda iki bebektede karnı düşmüştü doğuma yakın
seren123 Bana da öyle diyen oluyor ama, düşmesi lazım değil her vücûd farklı nasıl herkeste Nişan veya Su patlamiyorsa karın da düşmek zorunda değil, Benim arkadaşımın ki hiç düşmemişti mesela