Tazeanne0134 hadi yaa benim ki geçen fanta gittiğim de 3 buçuk kilo idi bu hafta tekrar cagirdi bebeğin kilosuna bakacak işte ona göre karar verecek sanırım doğuma da 10 günüm kaldı en fazla 4 kiloya kadar imkan veririm fazlasında skntiya girersin dedi de bilmiyorum ne olacak işte cuma günü kontrolüm var acaba başka doktorların düşünceleri neler ki diye bir sizlere sorayım dedim.. ilk bebegim 3kilo 100 gram doğmuştu çok zor olmamıştı ama bu simdiden 3 buçuk oldu bile 🙄 bende korkuyorum acikcasi