Ellia Merhaba kızlar 10 haftalık hamileyim , vajinamda kaşıntı,yanma var . Ne yaparsam geçer fikri olan var mı?
Meralllll1oz Bende 33 haftalık gebeyim bendede bir kaç gündür bu sorun var ne yapacağımı hic blmiyorum