elfkara Kızlar çokta kasmayin valla ben hiç takmadım hamileyken hani krem kullandım ama düzenli değildi Dogumdan sonra yanlarım ve bacaklarım çatladı 😵💫😁
Begumergun elfkara o bendede başladı 38. Haftamdayım üst bacak ve iki yanım çatladı ama yine şükür bunada
kuzeymomss elfkara doğumdan sonra ne zaman çatlama oldu beni bi korku sardı şuan 😣 hiç çatlamam olmadı 14 kilo almıştım, 10 kilom gitti çatlak yok acaba çatlarmı 🫢
ggkca elfkara aynen bende öyle oldum, hiç çatlağım yok sanıyordum, şişlikler indikçe 1 ay sonra bi baktım aboooow