Merhaba hanımlar,
Bebeğimin ilk hareketlerini üç gün önce net bir şekilde hissettim,uykumdan uyandıracak kadar şiddetliydi hem de ve sonra bir daha da hissedemedim. Şu an 19+1 deyiz. Acaba ilk zamanlarda hareketsizler mi? Benim üç gündür hissedemiyor oluşum doğal mı? Endişeliyim ne yapmam gerekiyor bilmiyorum