Merhaba! Ayın 9 da adet oldum 3gün sürdü normalde 5gün sürüyor diye 1gün bekledim evde test yaptım biri silik çıktı ertesi gün tekrar yaptım biraz daha belirgindi 2gün sonra tekrar test yaptım negatif çıktı ama belirtilerim var mide bulantı baş ağrısı halsizlik sık idrara gitme gibi sizce hamilemiyim