Kızlar merhaba sonunda yazabiliyorum oğluşum 12 günlük oldu bile ama ancak gelebildim .
38+4 ken doktor kontrolüm vardı 2 cm açıklık vardı ve nişanım gelmişti bebek biraz iri olduğu için doktor sezeryan kararı verelim demişti ama açıklık olunca yarn gel başlatalım doğumu dedi . Açıkçası normal doğumu çok istediğim için kabul ettim .
10 haziran sabah 9 da yatışım yapıldı 3 cm açıklık ve düzenli sancılar vardı ,öğlene kadar bekledik öğlen suyum patlatıldı . Ama sancılar sıklaşmadı . Suni sancı başlatıldı ,işte film başlıyordu kızlar. Pilates topuna oturdum ,yürüdüm açılmam 5cm oldu ama bebek kanala girmiyordu . Dozu arttırdılar ben artk deliriyorm sancıdan . Sıcak suya soktular tamam orda biraz rahatladım ama yok . Artk bağırıyorum alın beni sezeryana diye , açıklık 6 cm ama bebek yukarıda hala . Epiduralde olmuyomuş bebeğin kanala girmesi gerekmiş . Saat 18.00 artk doktorum geldi dedim dayanamıyorm bu bebek yukarıda hiç aşağı inmiyor ve her sancıda ben deliriyorum . Neyse eşim imza attı indik ameliyathaneye . Ama sancılar durmuyor . Spinal yapıldı (asla acı yok ) bacaklarım uyuştu yattım ,bir kesik ben çığlık çığlığa . Suni sancıdan uyuşma olmamış hemen genel anestezi verildi. Ve bu sırada benim 6cm lik miyomumda alınıcak . Uyandığımda ne ağrı vardı ne sızı oğluşum kucağımda mememi emiyordu 🥰1.5 saat sürmüş ameliyat ve bebeğin kordonu 3 kez dolandığı için kanala inemememiş . normal sezeryan gibi değildi tabi ama sonu çok tatlı bitti . Kendi fotokopim olan bir oğlan doğurmuşum kızlar inanamazsınız 🥰 şimdi 12 günlük evet aşırııııı yorucu gecem gündüzüm kalmadı ve hala anneliği hissedemedim tam olarak ama olsun geçecek iniallah bu günler. Doğuma 86 kg ile girdim şuan 69um . Yani kilodan vs korkmayın .bide normal doğumdan da korkmayın ağrılar çok kötü değil benm oğlan kanala inseydi çok kolay bi doğumum olacaktı ama kısmet tabiki .
Darısı bekleyen herkesin başına 💙