Tugbacagatay Kızlar gebelikten önce böyle bir problem yoktu gebelikte 13-8 14-8 bazende normal 12-8 oluyor tansiyonum sizde yaşadınız mı ?
Ozge Tugbacagatay benim son iki kontrolde yüksek çıktı doktor tahlil istedi yarın kan vericem bakalım.
Tugbacagatay kahvesever__ neden oluyor acaba düşürmek için neler yaptınız ve günlük yaşantınızı etkiledi mi erken doğum rski falan varmı acaba
kahvesever__ Tugbacagatay benim ki organlarla alakalıymış öyle dedi doktor stres yaptıkça daha çok çıkıyordu sakin kalmaya çalış ve ben doğuma 2 ay kala hep hastaneye gittim kontrol atındayım doğum yapalı 2 ay olduğu erken doğum 2 hafta önden geldi oğlum
Ozlemsarap Bugün benimde hastanede 13 8 çıktı 14 den ve 9 dan sonra sıkıntı dedi doktorum sıcaklar etkiliyor dikkat et dedi sadece çok büyük bir olay gibi davranmadı