Payasadeka Kızlar bugün kasiklarim da ağrı vardı ara ara geliyor. Saat 18 den beri de kasılmalar oluyor karnım sertlesiyor ve kasiklarim da adet ağrısı gibi bi ağrı var. 1 saattir takip ediyorum 10 dk da bir karsilıyor karnım. Doğuruyor muyum ya ben 😂
Gamzer Payasadeka Benimde öyle olmuştu. 37+3 te doğurdum 😁 Nst de sancılarım çıkmıştı. Bugün 9 günlük olduk. Sende sag salim sağlıkla kavuş evladına canım.
Payasadeka Gamzer ay heyecan yaptım gerçekten çok dayanamayacak gibi değil belimde de ağrı var geliyor mu benim oğlus 🙈
Ezigi Bende 38+4 den bildiriyorum iki gecedir kasık ağrısına uyuyamıyorum ama başka bir belirtim yok. Stres sıkıntı heyecan hepsi baş gösterdi. Başka türlü geleceğini anlayabilir miyim? Sürekli ağlamalı bi haldeyim
Gamzer Payasadeka Benim ikinci sezaryenim olduğu için sancı çıkınca doğuma aldı doktor canım. Eğer senin normalse biraz zaman alabilir doğumun başlaması😊
96- Payasadeka benimde öyleydi doktora gittim sancı çıktı ama açılma yoktu gün ay sancıları çok şiddetlenince gel dedi 2 gün çeltim ağrıyı sonra geçti
Payasadeka 96- bilemedim bende valla hemşireyim ama insanın başına gelmeyince hiç bişeyi bilmiyormuş gerçekten bakalım geçmezse doktorumu arayacam🙈
BenEsra Bende 37+4 üm hafif hafif sol bel tarafıma cız cız sızlama yapıyo ağrı gibi değil ama bilemedim ay sağlıkla hızlı bi şekilde doğsunlar inş
Payasadeka BenEsra benim yatışımi yaptılar kalp atışı düzensiz çıktı takip edecek sabah belki doğuma alacaklar 🙈
Gamzer Payasadeka Sağlıkla kucağına al inşallah yavrunu canım. Normali bilmiyorum ama sezaryen olursan hiç panik olma anın tadını çıkart. Doğum anı falan cok kolay, sonrası ağrılı oluyor ama onda da ağrı kesici, antibiyotik yapılıyor sürekli😊
Gamzer Payasadeka Maşallah sana canım😊 Allah sabır, cesaret veriyor gerçekten. Uyuyabiliyorsan uyu, yarın doğumun olursa bebeğinle ilgilenmekten uyuyamazsın😊
BenEsra Payasadeka hadi sağlıkla kavuşun inş güzel haberlerini bekliyorum ☺️ Ben de sızlama gitti yürürken baskı var altta gelir herhalde benimki de bi kaç güne 😂