askbebek bende aynı düşüncedeyim yani kendime bir pay çıkarmak İçin demiyorum ama tanıdığım çoğu kişi sigara içti çocukları bir kere hastane yüzü görmedi, yengemde tüp bebekte bıraktı ikizlerini 7 aylık doğurdu yani eğer Allah bir dert verecekse veriyor zaten elden hiçbir şey gelmiyor maalesef, tek duamız inşallah kendi sağlığımız İçin de bir gün bırakırız tüm sigara içen anneler veya insan İçin dua ediyorum 🙏🏻