ahhh ben yıllarca içtim günde bi paketi geçtiğim çok oluyordu aşkım. hamile olduğumu öğrendiğim andan itibaren yavaş yavaş azalttım. günde bir iki taneye kadar düşürebildim. 16 haftalıkken tamamen çıkardım hayatımdan artık inan ki aklıma bile gelmiyor eşim yanımda içerken bile hiç canım çekmiyor. şu an 20 haftalığız dört haftadır ağzıma bile sürmedim inşallah sen de bırakırsın kuzum💜😍