Ylzrdm yaa çok sağolun :) rahatlamaya o kadar ihtiyacım var ki şuan stres oldum. eşim vardiyalı çalışmasa ya da ben çalışmasam daha rahat olurdum muhtemelen şuan sürekli denk geldik mi gelecek miyiz diye düşünüyorum. akşam yeniden yapıcam test umarım henüz pik olmamıştır, artık hayırlısı bakalım.:)