cennetim_S kizlar sizin yasadiginiz yerlerde devlet hastanesine gittiyinizde ultrason kontrol veya testler icin para veriyormusunuz? merak ettim.
benimmdunyamm cennetim_S hayır eşin sigortalıysa görünürsün hatta hamileysen eşinin sigortası yoksa bile gorunebiliyorsun
Anne1010 cennetim_S hayır eğer eşin sigortalı çalışansa sen de eşinin sigortasından yaralanıyosun yani çalışmana gerek yok.
Dark cennetim_S tabi ki sadece kendi veya eşi çalışanlar için. Her ay devlet kesinti yapıyor. Eğer SSK yoksa para verirsiniz eşinizde veya her ikinizde
cennetim_S Dark he bende sormak istediyim oydu bizde Azerbaycanda calisan calismayan herkese ucretsiz hizmet hatta dogum sezeryan nevarsa hepsin devlet karsiliyor.hatta hamilelere folik asit falan bile geliyor saglik ocagindan arayip gelin alin diyolar
mutluanne01 Canım eşimin sigortası yok sağlık sigortası falanda yok normalde devlet hastanelerine para öderdik ama hamile kaldıktan sonra ödemedik devlet hamilelerden muayene parası almıyormuş bilgin olsun
Dark cennetim_S anladım, annelik hakkı diye bişey var sadece ama o da TC vatandaşlarına. Burda onun dışında ücretli