Berfin_23 benimde o haftalarda 2.7 idi ben hep yattım iş yapmadım kendimi yormadım sonra 3.3 falan şu anda 28+4 teyim magnezyum vermişti doktorum ve progestan fitil kullanıyordum günde iki kere çok dua ettim. Çol başka sıkıntılarımda vardı gebelikle alakalı ismime tıkladığında görebilirsin. Kesinlikle kendini yorma dua et , 2.5 altına düşmediği sürece korkma. Daha önce gebelik kaybın düşüğün yoksa 2.5 altında olmadığı sürece serklaj yapmıyorlar.