Sfyb uzulmeyin lutfen 😔 benim bebegim de 2450 gr dogmustu. Cok minikti. Cenesi hemen yoruluyordu. Gogus ucum da yoktu. Silikon ucla emzirip, yoruldugunda sagarak biberonla veriyordum. Zamanla ogreniyor zaten emmeyi, gogus ucu da cikiyor. Korkma meme reddi olacak diye. Aventin natural biberonunu kullanmistim, meme reddi filan yapmadi. Zamanla biraktik biberonu da