Oguzhanberraselina Rav-Ebu canim valla kendimi birseyden kismiyorum ay kilo alirim ederim demiyorum birşey asermedim şuana kadsr tiskindigim birşey de olmadi çok şükür güzel geçti hamileliğim sürekli standart seyler yedim sebze ve meyve yiyorum hergün nerdeyse