guzelaile Selam anneler. Yeni doğum yaptım bebeğimde sarılık var bol bol emziriyorum ama sütüm galiba yetersiz kalıyor neler yapmayalım süt attırmak için ve bebeğimin sarılığının geçmesi için ? Yardımcı olursanız sevinirim
Smyye1B guzelaile Süt arttırıcı çaylar. Sıcak duş varsa sıcak su torbasını göğsünüze koyun hafif masaj yapın oda iyi geliyor. Ben bunları yapmıştım.
Deletedmom727271 Sarılık için sık sık emzirmeye çalışın emzirdikçe sütünüz gelir. Karnı doyacak ki geçecek canım. Onun haricinde 5 dk olmak şartıyla güneş görebileceği bir yerde yatır ama uzun süre değil fazlası sıkıntılı olabilir doktorum öyle demişti.
Smyye1B guzelaile Eve geldikten sonra annem sütlaç bulgur pilavı yapmıştı bunlar arttırıyormuş öyle söyledi. Birde ben elektrikli pompayla sağmıştım sağdıkça çoğaldı