Bademli 15 haftalık hamileyim ve hala her adet dönemimde adet sancısı yaşıyorum, hamilelikte çok normal yaşamak. Hatta hamile olduğumu öğrenmeden önce adet sancısı çektiğim için hiç şüphelenip test yapma gereği duymamıştım adet olurum ağrım var zaten diye, adetimin birinci günü öylesine test yaptım öyle öğrendim. Umarım pozitiftir sizin de 😍