Merhaba bir haftadır bel ağrım vardı ama normaldir diye çok üstüme almadım ama şimdi yarım saattir falan çok ağrımaya başladı yatamıyorum oturamıyorum yaşayanınız var mı acaba kontrolüm de cuma günü napsam ben bilemedim hareketlerini de günde 5 kez falan anca hissediyorum o da uğraşırsam karnım ile ancak, endişeliyim 😔