aysebaday61 Merhaba arkadaşlar özelde hormon tahlili yaptırmakçin benden 3000 TL istedi Devlette yapılıyormu bu testler Fsh lh e2 prolaktin tsh T4 amh glikoz(açlık) hemogram
Hsultan aysebaday61 evet hepsi yapılıyor canım. 3000 neee 😬😬😬 para tuzağı sakın verme. Randevu bul kadın doğuma al git hepsini yaparlar.
Momy_eyyuptalha aysebaday61 ben bunları aile hekimine danışarak yaptırıyorum sağlık ocağında yapabilirsin ne gerek var ya 3000 ya resmen para tuzağı
Hsultan aysebaday61 fsh lh prolaktin e falan yapıyorlar mı bilmiyorum onu ben hastane de yaptrmıştım ama glikoza tsh ye tam kan sayımı falan sağlık ocağı yapıyor