YamurmitKayhan 37.haftadaym bende 2 seferdir korkudan acillere koşuyorum tansiyon normal ama çarpinti nefesimu kesiyo ekg cekiyolar ritim bozukluğu diyolar serum takalm diyolar normal ama kardiyolağa görünebilirsin diyolar artik son zamanlarda bebeğnde kalbi cok büyüdü diye en ufak yorgunlukta sinir stres heyecan hepsi benm kalbimi cok yoruyo galiba böyle mi devam edicek 3 hafta daha bilmiyorum 😭 korkuyorum bebeği etkiliycek diye