Alparslaninannesi_25 7.ayımızdayız, artık kişisel temizlik yaparken çok aşırı zorlanıyorum. Aslında lazere gidiyordum ama gebe kalınca yarıda kaldı. Ağda hiç yaptırmadım ve korkuyorum. Tüy dökücü krem kullanmamda bi sakınca varmıdır sizce?
Nskyhn Alparslaninannesi_25 tüy dökücüler zararlı oluyor içeriye kaçma riski var ama benim 2 arkadaşım kullanmış. Şöyle kullanmışlar eşleri sürmüş e eşler orayı rahatlıkla gördüğü için iç kısma çok degdirmeden sürüp temizlenmisler
MerveEbru Alparslaninannesi_25 ayna koy karşına canım öyle yapmaya çalış inan bende çok zorlanıyorum ama olduğu kadar yapıyorum işte jiletle yapıyorum tüy dökücü kullanmadım bende lazere gidiyordum hamilelikte yarıda kaldı
Alparslaninannesi_25 Nskyhn ben çekiniyorum ya yaptıramam eşime heralde, Allah mecbur bırakmasın tabi 🙈
Canan_1 En güzel ağda 8. Ayımda gittim bir defa çok acıdı ama 1 ay götürdü beni tekrar gittim ve hiç acımadı tavsiye ederim en azından sen 1 ay rahat ediyorsun ben de çok utandım çekindim kaç gün düşündüm gitsem mi gitmesem mi iyi ki gitmişim