Buse0108 Arkadaşlar hamilelikte kaşıntı yaşayan var mı hiç durmayan bı kaşıntım var her gün farklı bolgelerim özellikle ayaklarım ve kollarım çok kaşınıyor bı ara boynumdu 33 haftalığım uyuz değilmiş neyden kaynaklı acaba yaşayan var mı normal mi