Deletedmom987 36+0 ız bugün, suyum sızar da anlamazsam diye ödüm kopuyor kızlar, hamileliğin başından beri mantar ve akıntım hiç bitmedi o yuzden akıntı ile suyu birbirine karıştırırım anlamam diye çok korkuyorum yok mu bunu anlamanın bir yolu??
hunilimom Deletedmom987 su kokusuz oluyor çiş ister istemez kokuyor akıyor altına yapmış gibi olur tahminim benim birden geldi
ipekveatlas Deletedmom987 anlaşılmıyo maalesef benim suyum sızıyomuş hiç anlamadım ama kanamam olmuştu pembemsi şekilde o an mı geldi bilmiyorum 39+4 de gittim lekelenme oldu diye suyun iyi dediler 39+6 da tekrar oldu yine gittim o 2 gün boyunca sızmış
Slaylmz Deletedmom987 aynı durumu yaşıyoruz bende aynı şeyi düşünüyorum şurda bi yerde durayım da açıklayan olursa bende yararlanırım 😊
dilaradoyan Deletedmom987 anlaşılmıyor canım. Benim suyum sızıyormuş ben akıntı zannettim. Beraberinde diğer belirtilerini de kontrol et yani leke, kanama vs
eliz3 Deletedmom987 Benimde sızıyormuş farketmedim çişimi yapıyorum sanıyodum kontorle bi gittim acil sezeryana aldılar bebek içerde susuz kalmis diye 39+4de dogurdum
Babytwo2 Dün serklaj oldum 13*3 üm bugün sanki suyum sızıyor ama hep WC den sonra ıslanıyor çamaşırım . Yani iyi kurulandııma da eminim var mı başına gelen yarın sabah doktora gideceğim bebek de daha çok küçük sızıyorsa şayet şuan suyu kalmamıştır 🥺