Kubraozdemirr
Kızlar hepinize iyi geceler ♥️ Üç gündür inanılmaz sancım var bugün 40 haftalık olduk hastaneye gidiyoruz her akşam fakat çok az sancım çıkıyo ve sürekli bir parmak açıklığım var, doktorum bebeği de seni de yormayalım daha fazla yarın sabah gel suni sancıyla başlatalım doğumunu dediler. İnşallah oğlumu sağ sağlim kucağıma alırım hepinizden dua bekliyorum Allah yavrularımızı bize bağışlasın 🤲🏻🙏🏻